Agenda

Slotdag - zaterdag 9 april
Zaterdag 09 April 2016, 10:00 - 17:00

Zaterdag 9 april van 10.00 uur t/m ongeveer 16.00 uur

UITNODIGING SLOTDAG van IT QUILTERS-HUSKE.

Het cursusseizoen loopt alweer op zijn eind.
Wat gaat het snel,ook dit seizoen is weer omgevlogen.
Er zijn ,stuk voor stuk, prachtige werkstukken gemaakt.
Zoals de Sampler,Log-Cabin,Handquilten. en Machinequilten
Dames die thuis aan de slag gingen met de BOM BlueBirdLane en dames die mee gingen doen met de StoffenClub van It Quilters-Huske.

Zaterdag 9 april is de jaarlijkse SlotDag van It Quilters-Huske.
Deze dag is voor alle cursisten,StoffenClub deelneemsters,BluBirdLane vrouwen,de Bee-Dames,facebook-en blog vriendinnen,nieuwsbrieflezers en andere belangstellenden.
Een gezellige dag om te ontmoeten,elkaars werk bewonderen en om inspiratie op te doen.

De dag begint om 10.00 uur en endingt om ongeveer 16.00 / 17.00 uur
Het programma ziet er als volgt uit:

*Welkom met koffie/thee en gebak en gelegenheid om te shoppen bij It Quilters-Huske(ik neem deze dag de nieuwste spullen mee;-)
*Show en Tell
  Iedereen neemt haar quilt(s) mee om te laten zien.
  Ook al zijn de quilts nog niet af,neem ze gerust mee om te laten zien.
  Ook de quilts die thuis zijn gemaakt,zijn van harte welkom.
*Lunch,tussendoor de quilts van dichtbij bewonderen en gelegenheid om te shoppen bij It Quilters-Huske.
  Je eigen broodje meenemen,voor drinken en soep wordt gezorgd door ons.
*Werkje (tussendoor krijg je koffie/thee met wat erbij)
  Patroon/mallen + verrassing wordt je aangeboden door It Quilters-Huske
  Neem verder zelf mee: stofschaar - spelden - naalden - diverse stofjes  en bijpassed naaigaren.
                       It Quilters-Huske neem deze dag ook nog leuke "Scrap-pakketjes' mee met diverse stofjes.
                                                              Die je kunt gebruiken voor dit werkje.
*Afsluiting door Helena

Plaats:'De Bolster'.
Kosten: € 17.50 p.p. (kan ter plaatste worden betaald)
Graag voor 30 maart 2016 opgeven,dit i.v.m. de catering en het samenstellen van de pakketten
Opgave via de mail : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of het contactformulier op de site.

We hopen je te ontmoeten op zaterdag 9 april
Tot ziens,Tjitske de Vries  en Helena Tadema.;-) 

 SlotMiddag 20152   DSCN0609 001SlotMiddag 20153 DSCN0610 001

 Foto's zijn van de SlotMiddag van 2015.

Terug

DSC 0063

DSC 0101

Quilters Huske3

DSC 0112

Naar boven